Hem rebut correctament el teu missatge.
Ens posarem aviat en contacte amb tu.

EL NOSTRE EQUIP

Objectius

Malla compta amb un equip multidisciplinari format per treballadors socials, educadors, integradors socials, psicòlegs, administratius, comptables i advocat, integrats en les àrees en què s’organitza l’entitat (social, jurídica, administració i comptable), que dóna resposta a les diferents necessitats de cadascuna de les persones que donem suport.

Proporcionem atenció a les persones que donem suport els 365 dies de l’any, les 24 hores del dia.

ENTITATS COL·LABORADORES

Ajuntament de Barcelona
Generalitat de Catalunya
Diputació de Barcelona
Universitat de Barcelona
Fundació Barraquer
La Nau
Dincat
Esclat Grup Social

TREBALLA AMB NOSALTRES

Si estàs interessat en treballar en l’àmbit de la tutela, fes-nos arribar el teu currículum, perquè en el moment que s’hagi de cobrir una plaça puguem valorar si el teu perfil és l’adient. Busquem professionals per l’àrea econòmica, social i jurídica.

MALLA ASSOCIACIÓ CATALANA TUTELAR DE PERSONES AMB DISCAPACITAT PSÍQUICA com a responsable del tractament tractarà les teves dades amb la finalitat de gestionar la teva participació en els processos de selecció de la nostra entidad. Pots accedir, rectificar i suprimir les teves dades, així com exercir altres drets consultant la informació addicional i detallada sobre protecció de dades a la nostra política de privacitat