Hem rebut correctament el teu missatge.
Ens posarem aviat en contacte amb tu.

COL.LABORAR AMB MALLA SIGNIFICA

Sumar forces amb la nostra entitat contribuint a defensar els drets i interessos de les persones amb diversitat funcional intel·lectual, amb el compromís de fer realitat el que preveu la Convenció Internacional sobre els Drets de les Persones amb Discapacitat.

Ajudar al benestar i millora de la qualitat de vida de les persones a qui donem suport, especialment les que tenen greus dificultats econòmiques.

FES UN DONATIU

VOLS APORTAR?

Introdueix les teves dades:
Selecciona la forma de pagament:

LA TEVA APORTACIÓ TÉ FINS A UN 80% DE DESGRAVACIÓ A LA QUOTA DE L’IRPF

MALLA ASSOCIACIÓ CATALANA TUTELAR DE PERSONES AMB DISCAPACITAT PSÍQUICA com a responsable del tractament tractarà les teves dades amb la finalitat de gestionar i tramitar la teva donació. Pots accedir, rectificar i suprimir les teves dades, així com exercir altres drets consultant la informació addicional i detallada sobre protecció de dades a la nostra política de privacitat

Per col·laborar amb MALLA pots omplir les dades del formulari o, si ho prefereixes, truca’ns al 93 435 92 70 o envia’ns un mail.

Objectius

El teu donatiu ens ajuda a cobrir necessitats de les persones a qui donem suport, especialment les que tenen greus dificultats econòmiques. És una ajuda puntual, però de gran valor. Pots decidir l’import i el moment.

FES-TE’N SOCI/A

VOLS FER-TE SOCI?

Introdueix les teves dades:
Selecciona la forma de pagament:

LA TEVA APORTACIÓ TÉ FINS A UN 80% DE DESGRAVACIÓ A LA QUOTA DE L’IRPF

MALLA ASSOCIACIÓ CATALANA TUTELAR DE PERSONES AMB DISCAPACITAT PSÍQUICA com a responsable del tractament tractarà les teves dades amb la finalitat de gestionar i tramitar la teva quota de soci. Pots accedir, rectificar i suprimir les teves dades, així com exercir altres drets consultant la informació addicional i detallada sobre protecció de dades a la nostra política de privacitat

Objectius

Amb la teva quota col·laboraràs i contribuiràs a crear un millor futur per a les persones amb discapacitat intel·lectual a les quals donem suport. Es tracta d’una col·laboració econòmica amb una quota mínima periòdica. Les persones que són sòcies tenen accés a tots els serveis que l’entitat ofereix.

FES-TE’N VOLUNTARI/A

VOLS FER-TE VOLUNTARI?

Introdueix les teves dades:
MALLA ASSOCIACIÓ CATALANA TUTELAR DE PERSONES AMB DISCAPACITAT PSÍQUICA com a responsable del tractament tractarà les teves dades amb la finalitat de gestionar i tramitar la teva inscripció com a voluntari/a.. Pots accedir, rectificar i suprimir les teves dades, així com exercir altres drets consultant la informació addicional i detallada sobre protecció de dades a la nostra política de privacitat

Objectius

Necessitem persones amb ganes de dedicar part del seu temps a participar en el nostre projecte, convertint-se en agents de canvi de la nostra societat i alhora gaudir de l’experiència. Hi ha moltes maneres de compartir el teu temps, explica’ns la teva!

TESTAMENT SOLIDARI

Pots incloure Malla en el teu testament, deixant-li la part del teu patrimoni que consideris (un bé concret, una quantitat de diners, etc.) sense perjudicar en cap cas als teus hereus legítims o bé deixar la totalitat dels teus béns si no tens altres hereus.

Si ets progenitor/a d’una persona amb la capacitat modificada judicialment, també pots preveure en el teu testament el destí dels béns del teu fill/a quan es produeixi la seva mort.

PARLA DE NOSALTRES

Fes difusió de la nostra entitat. Si no pots col·laborar de cap de les formes anteriors, pots contribuir donant difusió de les tasques que realitza la nostra entitat en blogs o xarxes socials o en el teu entorn. Així podrem arribar a molta més gent.